É curioso como a perspectiva pode cambialo todo. Unha opinión, unha imaxe, unha relación. E ata unha empresa. Cambiar de punto de vista é positivo. Axúdanos a ampliar os nosos coñecementos e a chegar a novas conclusións.
Pois iso mesmo fai Diego Silva coas súas fotografías para as empresas de Galega de Economía Social. Un enfoque reflexivo e transformador que se centra nas persoas a través do encadre, a luz e a composición. De forma directa, auténtica e real.
Fotografía e artesanía. Persoas. Curiosidade. Paixón. Estudou Publicidade e a piques estivo de facer Psicoloxía. Ao terminar fíxolle caso ao seu instinto e estudou o que verdadeiramente lle facía feliz: a fotografía. Con 4 anos, regaláronlle a súa primeira cámara de fotos. A partir de aquí descubriu un camiño. É un apaixonado da creación, pero especialmente de comprender o proceso creativo. Das cousas ben feitas. Non lle vai a estética por estética. Prefire beleza con mensaxe. Interésalle máis o traxecto que lle leva a crear que non o produto final en si mesmo.
Trátase dun traballo estruturado, pero sempre partindo da creación e a innovación como motor, co único obxectivo de garantir unha boa comunicación; totalmente enganchado ao sentimento de bolboretas no estómago que produce probar cousas novas, novas linguaxes e novos retos. Fan da experimentación. Do ensaio e do erro.
Diego sabe que existe unha gran diferenza entre mirar e observar e ese concepto queda claramente plasmado no seu traballo. Para Diego resulta imprescindible lembrar que existe unha beleza diferente. Máis real. E máis de verdade. As fotografías de Diego son puras e auténticas, non só retrata o día a día de profesionais con discapacidade desenvolvendo unha actividade profesional senón que nos mostran a esencia da persoa que se coloca diante do seu cámara. E o resultado é simple, honesto. E moi humano.
As súas fotografías cargadas de sensibilidade, convertéronse nunha fonte de inspiración para moitas e moitos de nós. O seu proxecto dá pé a un cambio individual nos seus participantes, pero tamén de intencións maiores. A súa fotografía implícase coa discapacidade. Quere cambiar a maneira en como a sociedade construímos a nosa percepción sobre ela.
A súa mirada é íntima e social. Captura a atmosfera cunha estética entre a foto documental e a publicitaria. E que mostra valor máis aló dos estereotipos sociais. Cun estilo minimalista que permite ao público achegarse á emoción da persoa que pousa. Capta en cada retrato historias de persoas reais, e moi capaces. Fotografías necesarias para ver sen prexuízos a discapacidade e o seu potencial.
Camiño difícil pero tamén esperanzador.
Diego Silva https://enfocatebranding.es/
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _icl_current_language | WPML | Usamos WPML para locale management. Leer más | 1 día |
---|---|---|---|
cmplz_user_data | Complianz | Para determinar que banner de cookies mostrar. | 1 año |
cmplz_id | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | sesión |
complianz_consent_status | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_stats | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_marketing | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_choice | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
complianz_policy_id | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_banner-status | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_consented_services | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año | cmplz_policy_id | Misceláneas | 365 días | cmplz_statistics | Misceláneas | 365 días | cmplz_preferences | Misceláneas | 365 días | cmplz_functional | Misceláneas | 365 días | WP_PREFERENCES_USER_1 | Misceláneas | WP_DATA_USER_6 | Misceláneas | loglevel | Misceláneas |
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade |
---|
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _gid | Google Analytics | Rexistra unha identificación única que se utiliza para xerar datos estatísticos acerca de como utiliza o visitante o sitio web. | 1 día | _ga_* | Google Analytics | Usamos Google Analytics para website statistics. Leer más | 1 año | _ga | Google Analytics | Rexistra unha identificación única que se utiliza para xerar datos estatísticos acerca de como utiliza o visitante o sitio web. | 2 años | _gat | Google Analytics | Utilízase para acelerar a taxa de solicitudes. | 1 minuto |
---|---|---|---|
__utmz | Google Analytics | Seguimento da procedencia do visitante, que motor de procura usou, en que ligazón fixo clic, que palabra chave usou e en que lugar do mundo atopábase cando accedeu a un sitio web. | 6 meses |
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _cltk | Microsoft Clarity | Para almacenar unha identificación de usuario única. | 1 año | _clck | Microsoft Clarity | Para almacenar unha identificación de usuario única. | 1 año |
---|---|---|---|
_clsk | Microsoft Clarity | Para almacenar e combinar páxinas vistas por un usuario nunha soa gravación de sesión. | 1 día | Google Fonts API | Google Fonts | Usamos Google Fonts para mostrar fontes web. | Persistente | GPS | YouTube | Para almacenar datos de localización. | sesión | YSC | YouTube | Rexistra unha identificación única para manter estatísticas de que vídeos de Youtube viu o usuario. | sesión | PREF | YouTube | Para almacenar preferencias da iteración coa conta de usuario. | sesión | VISITOR_INFO1_LIVE | YouTube | Tenta calcular o ancho de banda do usuario en páxinas con vídeos de Youtube integrados. | 179 días | rc::c | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | session | rc::b | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | session | rc::a | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | persistente |