A declaración do estado de alarma e as medidas tomadas polo Goberno en relación ao COVID-19 leváronnos, sen previo aviso e case sen nos decatar, a estar inmersos nun desafío que como sociedade temos que afrontar a nivel global para garantir o benestar das persoas. Unha auténtica revolución que ven a poñer o foco na importancia dos coidados e a súa relevancia para a nosa sociedade.
Ao longo deste mes que levamos de confinamento son moitas as organizacións, empresas e grupos de persoas que están a aplicar solucións diferentes para atender ás problemáticas xurdidas por mor desta situación de emerxencia sanitaria. Tal vez non sexamos conscientes pero iso é innovación social.
En Galega de Economía Social levamos o apelido de Iniciativa Social por iso sabemos ben que sen as persoas e a súa participación social a innovación non sería posible. En GES a innovación social forma parte do noso ADN e xorde do compromiso coas persoas con discapacidade.
Innovación é acción, é un motor que nos permite atopar respostas, unha ferramenta que fai posible introducir melloras que teñen como resposta un impacto social positivo.
E no marco deste novo escenario no que nos movemos son moitas as persoas que decidiron ser parte da solución e poñerse en marcha cos seus produtos, os seus medios ou coa súa comunicación para informar, inspirar, amplificar e demostrar que as boas ideas contribúen, unha vez máis, a mellorar a vida de todas as persoas. Novamente innovar.
Nestes días brotaron centos de iniciativas espontáneas que sacan a nosa mellor versión como sociedade e ás que queremos darlle visibilidade dende este blogue: grupos informais de autoaxuda, veciñas e veciños que por primeira vez ofrécense a facer a compra ás persoas máis maiores, mozas que queren axudar coidando ás nenas e nenos das e os traballadoras/es que non poden quedar na casa, comunidades de makers tentando apoiar ao sistema de saúde coas súas innovacións, grupos de teatro e música que fan espectáculos nas redes sociais para o entretemento de pequenos e maiores,…
E así, xunto aos aplausos nos balcóns que deron comezo en Italia, as mensaxes de ánimo do movemento de ciberactivismo #YoMeQuedoEnCasa e #EsteVirusLoParamosJuntos ou o himno de loita a golpe de “Resistiré”, naceron tamén iniciativas como frenalacurva.net ou piensoluegoactuo.com, plataformas colaborativas onde se aglutinan boas ideas, accións e propostas xurdidas durante o Coronavirus que tenden unha ponte de comunicación entre as persoas, e que vos convidamos a coñecer.
Se algo ten de positiva esta situación que estamos a atravesar é a cantidade de xestos e iniciativas que xurdiron da propia sociedade. Persoas anónimas que buscan axudar e achegar o seu gran de area porque hoxe máis que nunca son tempos para practicar e reivindicar a solidariedade e a responsabilidade colectiva.
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _icl_current_language | WPML | Usamos WPML para locale management. Leer más | 1 día |
---|---|---|---|
cmplz_user_data | Complianz | Para determinar que banner de cookies mostrar. | 1 año |
cmplz_id | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | sesión |
complianz_consent_status | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_stats | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_marketing | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_choice | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
complianz_policy_id | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_banner-status | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año |
cmplz_consented_services | Complianz | Para almacenar as preferencias de consentimento de cookies. | 1 año | cmplz_policy_id | Misceláneas | 365 días | cmplz_statistics | Misceláneas | 365 días | cmplz_preferences | Misceláneas | 365 días | cmplz_functional | Misceláneas | 365 días | WP_PREFERENCES_USER_1 | Misceláneas | WP_DATA_USER_6 | Misceláneas | loglevel | Misceláneas |
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade |
---|
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _gid | Google Analytics | Rexistra unha identificación única que se utiliza para xerar datos estatísticos acerca de como utiliza o visitante o sitio web. | 1 día | _ga_* | Google Analytics | Usamos Google Analytics para website statistics. Leer más | 1 año | _ga | Google Analytics | Rexistra unha identificación única que se utiliza para xerar datos estatísticos acerca de como utiliza o visitante o sitio web. | 2 años | _gat | Google Analytics | Utilízase para acelerar a taxa de solicitudes. | 1 minuto |
---|---|---|---|
__utmz | Google Analytics | Seguimento da procedencia do visitante, que motor de procura usou, en que ligazón fixo clic, que palabra chave usou e en que lugar do mundo atopábase cando accedeu a un sitio web. | 6 meses |
Nome | Provedor | Propósito | Caducidade | _cltk | Microsoft Clarity | Para almacenar unha identificación de usuario única. | 1 año | _clck | Microsoft Clarity | Para almacenar unha identificación de usuario única. | 1 año |
---|---|---|---|
_clsk | Microsoft Clarity | Para almacenar e combinar páxinas vistas por un usuario nunha soa gravación de sesión. | 1 día | Google Fonts API | Google Fonts | Usamos Google Fonts para mostrar fontes web. | Persistente | GPS | YouTube | Para almacenar datos de localización. | sesión | YSC | YouTube | Rexistra unha identificación única para manter estatísticas de que vídeos de Youtube viu o usuario. | sesión | PREF | YouTube | Para almacenar preferencias da iteración coa conta de usuario. | sesión | VISITOR_INFO1_LIVE | YouTube | Tenta calcular o ancho de banda do usuario en páxinas con vídeos de Youtube integrados. | 179 días | rc::c | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | session | rc::b | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | session | rc::a | Google reCAPTCHA | Usamos Google reCAPTCHA para spam prevention. Leer más | persistente |